Στρώμα Παλαιολόγου

 

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι ο καλός ύπνος είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους διατήρησης και βελτίωσης της υγείας μας. Ένα στρώμα είναι ένας τεράστιος παράγοντας για την ικανότητά μας να κοιμόμαστε καλά, αλλά πολλοί άνθρωποι αγνοούν τη σημασία του και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν ένα στρώμα που δεν παρέχει αρκετή υποστήριξη και άνεση.

Read more
στρωμα παλαιολογος, στρωμα χαλκιδα, mybed

Τι πρέπει να γνωρίζεις πριν αγοράσεις ένα στρώμα

Οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο στο κρεβάτι τους από ό, τι σε οποιοδήποτε άλλο έπιπλο στο σπίτι τους. Ο καλός ύπνος έχει ένα δροσιστικό και αναζωογονητικό αποτέλεσμα Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η επιλογή στρωμάτων είναι μια σημαντική απόφαση. Εάν δεν είστε σίγουροι τι να ψάξετε σε ένα στρώμα, διαβάστε ό,τι πρέπει να ξέρετε πριν αγοράσετε το στρώμα που επιθυμείτε.

Read more
στρωμα παλαιολογος, στρωμα χαλκιδα, mybed

Οι πιο συχνές ερωτήσεις για τα στρώματα

Πόσο διαρκεί ένα στρώμα;

 

Κατά την αξιολόγηση της μακροζωίας ενός συγκεκριμένου στρώματος, δύο βασικοί όροι είναι «ανθεκτικότητα» και «διάρκεια ζωής».

 

Η ανθεκτικότητα αναφέρεται στο πόσο καλά το κρεβάτι αντέχει σε χαλάρωση, και άλλες μορφές φθοράς που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την άνεση και την υποστήριξη για εσάς. Όλα τα στρώματα χαλάνε τελικά, αλλά μερικά είναι πολύ πιο ανθεκτικά και λιγότερο ευαίσθητα στη φθορά.

Η διάρκεια ζωής είναι το χρονικό διάστημα που αποδίδει ένα στρώμα πριν πρέπει να αντικατασταθεί. Ένα στρώμα μπορεί να φθαρεί σε κάποιο βαθμό και εξακολουθεί να αποδίδει αρκετά καλά, αλλά εάν η άνεση και / ή τα υλικά υποστήριξής του δεν λειτουργούν πλέον όπως προβλέπεται, τότε το κρεβάτι πιθανότατα χρειάζεται αντικατάσταση.

 

Επειδή η ανθεκτικότητα και η διάρκεια ζωής είναι τεχνικά διαφορετικοί όροι, ενδέχεται να μην συνδέονται απαραίτητα. Ένα στρώμα κατασκευασμένο από ανθεκτικά υλικά μπορεί να μην έχει πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής λόγω του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζεται ή διαμορφώνεται.

 

Πως καταλαβαίνεις πως το στρώμα σου θέλει αλλαγή;

 

Η φθορά του στρώματος, έρχεται σε διάφορες μορφές. Αυτές περιλαμβάνουν:

 

Χαλάρωση: Η χαλάρωση εμφανίζεται συνήθως κατά μήκος της επιφάνειας του κρεβατιού σε περιοχές που υποστηρίζουν τα βαρύτερα μέρη του σώματος του ύπνου, όπως τους ώμους / το στήθος και τους γοφούς. Η υπερβολική χαλάρωση προκαλεί ανομοιόμορφη επιφάνεια. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πόνους. Η χαλάρωση είναι ιδιαίτερα συχνή στα ζευγάρια, καθώς τα σώματα και των δύο κοιμώμενων είναι συνήθως ευθυγραμμισμένα.

 

Σωματικά αποτυπώματα: Τα αποτυπώματα του σώματος είναι κοινό θέμα με στρώματα αφρού ή/και ελαστικού στρώματος με βοηθητικούς πυρήνες.Με την πάροδο του χρόνου, η επιφάνεια θα αναπτύξει ένα ημιμόνιμο αποτύπωμα. Αυτό μπορεί να περιορίσει εσάς σε μία θέση, δεδομένου ότι η μετάβαση σε μια νέα θέση μπορεί να προκαλέσει την άνιση αίσθηση της επιφάνειας.

 

Το στρώμα μαλακώνει: Όλα τα στρώματα μαλακώνουν σε κάποιο βαθμό μετά από κανονική, νυχτερινή χρήση. Η κανονική απαλότητα δεν θα επηρεάσει τα επίπεδα άνεσης του κρεβατιού ή τις ικανότητες ανακούφισης της πίεσης. Το υπερβολικό μαλάκωμα, ωστόσο, μπορεί να προκαλέσει ταχύτερα τα υλικά και να αναπτύξουν εσοχές. Η μαλάκωση είναι πιο αισθητή σε στρώματα που αισθάνονται «Medium Firm», «Firm» ή «Extra Firm».

 

Μηχανικές δυσλειτουργίες: Οι μηχανικές δυσλειτουργίες είναι ένα ζήτημα που περιορίζεται σε κρεβάτια αέρα, έξυπνα κρεβάτια και άλλα στρώματα με ηλεκτρικά εξαρτήματα. Αυτά περιλαμβάνουν ζητήματα με αντλίες αέρα, χειροκίνητα ή / και τηλεχειριστήρια και συνδεσιμότητα εξόδου.

Να γυρίσετε ή όχι το στρώμα σας;

 

Καθώς το στρώμα σας γίνεται λιγότερο άνετο με τον καιρό, μπορείτε να αποφασίσετε ότι θα του δώσει χρόνο να το γυρίσετε.Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν δεν έχετε την ευκαιρία να αρχίσετε να ψωνίζετε ένα νέο.Αλλά είναι καλή ιδέα; Εξαρτάται από το στρώμα.

 

Σε γενικές γραμμές, τα στρώματα θα πρέπει να αναποδογυρίζουν. Στο παρελθόν, τα περισσότερα στρώματα θα μπορούσαν να αναποδογυρίσουν μια χαρά με λίγη προς καμία απώλεια άνεσης.Ωστόσο, στις αρχές του 2000, αυτό άλλαξε.Έγινε πιο συνηθισμένο να δημιουργείται ένα μονόπλευρο στρώμα, σχεδιασμένο να προσφέρει συγκεκριμένα οφέλη. Η αλλαγή στρώματος μπορεί να οδηγήσει σε δυσφορία και σε απώλεια ύπνου.

 

Αν και το να αναποδογυρίζεις το στρώμα σου δεν είναι πλέον παγκόσμια λύση, το να αλλάζεις το στρώμα σου που και που είναι καλή ιδέα.Η πρακτική αυτή θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε μια επιφάνεια ύπνου που είναι άνετη και υποστηρικτική.

 

Κάθε πότε πρέπει να γυρνάτε το στρώμα;

 

Είναι γενικά καλή ιδέα να περιστρέφετε το στρώμα σας από καιρό σε καιρό.Ο ύπνος στο κρεβάτι σας νύχτα με τη νύχτα στην ίδια θέση θα μπορούσε να προκαλέσει την ταχύτερη φθορά των τμημάτων του στρώματος χωρίς περιστροφή.Φυσικά, το πόσο συχνά περιστρέφεις ένα στρώμα εξαρτάται από το υλικό.

 

Για παράδειγμα, ο αφρός μνήμης ή τα στρώματα λάτεξ ωφελούνται από την εναλλαγή μία έως δύο φορές το χρόνο.Αν και ένα νέο ελατήριο πρέπει να περιστρέφεται μία έως δύο φορές το χρόνο, αν το έχετε για λίγο, σκεφτείτε να το περιστρέφετε κάθε λίγους μήνες.

 

Κατά το γύρισμα, το υλικό λαμβάνει υπόψη το βάρος του.Ένα στρώμα πολυαφρού τείνει να είναι αρκετά ελαφρύ ώστε να μην έχεις πρόβλημα να το γυρίσεις μόνος σου.Κάποια στρώματα, όπως το ελατήριο, το λατέξ ή τα στρώματα αφρού μνήμης, είναι συχνά πολύ βαριά για να τα γυρίσεις μόνος σου. Συνιστάται ιδιαίτερα σε αυτά τα βαρύτερα στρώματα να σας βοηθήσει τουλάχιστον ένα άλλο άτομο να τα περιστρέψετε με ασφάλεια και να αποφύγετε την σωματική καταπόνηση ή τραυματισμό.